STANDARDY DLA BIZNESU

TOYA jako lider w branży, wykorzystując swoje 25-letnie doświadczenie operatorskie jest najlepszym partnerem dla wdrożenia pełnego portfolio usług teleinformatycznych dla Państwa biznesu.

Poznaj nasze atuty:

Obsługa

  • Błyskawiczna obsługa Klienta z pierwszeństwem obsługi,
  • Dedykowani doradcy,
  • Specjalistyczny zespół wsparcia technicznego.

Współpraca

  • Optymalizacja i doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych w firmie,
  • Bezpłatny audyt rozwiązań telekomunikacyjnych w firmie,
  • Priorytetowe uruchomienie usług,
  • Brak dodatkowych, ukrytych opłat i przejrzysta oferta,
  • Bonusy i zniżki, które czynią oferty tańsze.

Jakość i parametry usług

  • Wyższe parametry prędkości pobierania i wysyłania danych niż dla klientów indywidualnych,
  • We wszystkich pakietach telefonicznych 2 stacjonarne linie z 2 różnymi numerami (jedna lokalizacja),
  • Usunięcie awarii z gwarancją SLA,
  • Większa przestrzeń na konta pocztowe i stronę www, stały IP.

Standardy rozliczeń

  • Dostępna faktura VAT umożliwiająca odliczenie kosztów prowadzenia działalności,
  • Brak dodatkowych opłat za fakturę papierową,
  • Możliwość miesięcznego rozliczenia opłaty instalacyjnej, o ile występuje,
  • Łatwiejsze planowanie kosztów poprzez stały, uśredniony abonament przez cały okres umowy,
  • Możliwość dzierżawy urządzeń.
,