STANDARDY DLA BIZNESU
TOYA jako lider w branży, wykorzystując swoje 25-letnie doświadczenie operatorskie jest najlepszym partnerem dla wdrożenia pełnego portfolio usług teleinformatycznych dla Państwa biznesu.
Poznaj nasze atuty:
Obsługa
- Błyskawiczna obsługa Klienta z pierwszeństwem obsługi,
- Dedykowani doradcy,
- Specjalistyczny zespół wsparcia technicznego.
Współpraca
- Optymalizacja i doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych w firmie,
- Bezpłatny audyt rozwiązań telekomunikacyjnych w firmie,
- Priorytetowe uruchomienie usług,
- Brak dodatkowych, ukrytych opłat i przejrzysta oferta,
- Bonusy i zniżki, które czynią oferty tańsze.
Jakość i parametry usług
- Wyższe parametry prędkości pobierania i wysyłania danych niż dla klientów indywidualnych,
- We wszystkich pakietach telefonicznych 2 stacjonarne linie z 2 różnymi numerami (jedna lokalizacja),
- Usunięcie awarii z gwarancją SLA,
- Większa przestrzeń na konta pocztowe i stronę www, stały IP.
Standardy rozliczeń
- Dostępna faktura VAT umożliwiająca odliczenie kosztów prowadzenia działalności,
- Brak dodatkowych opłat za fakturę papierową,
- Możliwość miesięcznego rozliczenia opłaty instalacyjnej, o ile występuje,
- Łatwiejsze planowanie kosztów poprzez stały, uśredniony abonament przez cały okres umowy,
- Możliwość dzierżawy urządzeń.