PLATFORMY TELEKOMUNIKACYJNE PBX / IP PBX
Platformy telekomunikacyjne PBX / IP PBX to kompleksowe rozwiązanie telefoniczne usprawniające wewnętrzną oraz zewnętrzną komunikację telefoniczną w firmie.
Główne zalety rozwiązania:
- Możliwość realizacji bezpłatnych, nielimitowanych połączeń wewnętrznych jak i między oddziałami firmy.
- Możliwość realizacji jednej spójnej numeracji wewnętrznej w zakresie wszystkich placówek firmy, co znakomicie ułatwia komunikację pracowników, funkcjonalność call center lub contact center oraz poprawi dostępność firmy dla klientów.
- Optymalizację kosztów usług telefonicznych oraz procesów obsługi klientów.
- Opcja dzierżawy, która pozwala obniżyć koszty wdrożenia i utrzymania platformy.
- Stały i szybki serwis.
W ramach dostarczenia i wdrożenia platformy telefonicznej zapewniamy dodatkowo:
- analizę oczekiwań Klienta związanych z usługami telekomunikacyjnymi (audyt techniczny),
- propozycję optymalnego rozwiązania pod względem poniesionych kosztów inwestycyjnych, operacyjnych i utrzymania rozwiązania,
- instalację, wdrożenie, integrację platformy z aplikacjami Klienta oraz podłączeniem do publicznej sieci telefonicznej,
- utrzymanie i serwis platformy (gwarancyjne i pogwarancyjne),
- szkolenia stanowiskowe dla użytkowników,
- serwis ryczałtowy pozwalający na nielimitowane zdalne zmiany konfiguracji platformy.
Potwierdzeniem naszego doświadczenia jest zwycięstwo projektu TOYA Biznes w Konkursie Case Study 2015 dla certyfikowanych integratorów rozwiązań IP PBX Panasonic w Europie Środkowo-Wschodniej, uznanego za najbardziej nowatorskie i kompleksowe.
- ACD – automatyczna dystrybucja połączeń przychodzących
- CALL PICK-UP – przejmowanie połączeń przychodzących kierowanych do innych użytkowników lub grup użytkowników
- CALL MONITOR – podsłuchiwanie aktywnych połączeń
- CALL PERMISSIONS – restrykcje dla ruchu wychodzącego
- CALL TRANSFER – transferowanie połączeń przed lub po odebraniu
- CONF3 – konferencje trójstronne
- CTI/API – styk umożliwiający integrację z innymi systemami informatycznymi Klienta
- DND – usługa nie przeszkadzać
- Fax2Mail – wysyłanie faksów przychodzących na mail
- HUNT GROUPS – kierowanie połączeń przychodzących do wielu użytkowników jednocześnie
- IVR – usługa wielopoziomowych, interaktywnych drzew zapowiedzi głosowych
- MoH – możliwość personalizowania muzyki, komunikatów odtwarzanych dla połączeń oczekujących
- VMS – poczta głosowa
- CALL CENTER – moduł umożliwiający stworzenie w pełni funkcjonalnego Call Center wraz z kolejkowaniem połączeń, generowaniem pozycji w kolejce, personalizowaniem zapowiedzi głosowych, raportowaniem pracy konsultantów
- CONTACT CENTER – moduł umożliwiający realizacje kampanii dla masowych ilości polaczeń wychodzących
- CONFERENCE ROOMS – moduł umożliwiający zestawianie i zarządzanie wielostronnymi połączeniami w ramach tzw. pokoi konferencyjnych
- CALL RATING – moduł umożliwiający indywidualne taryfikowanie połączeń oraz generowanie raportów z połączeń
- CALL RECORDER – moduł umożliwiający nagrywanie, archiwizowanie oraz odtwarzanie nagranych połączeń