PLATFORMY TELEKOMUNIKACYJNE PBX / IP PBX

Platformy telekomunikacyjne PBX / IP PBX to kompleksowe rozwiązanie telefoniczne usprawniające wewnętrzną oraz zewnętrzną komunikację telefoniczną w firmie.

Główne zalety rozwiązania:

  • Możliwość realizacji bezpłatnych, nielimitowanych połączeń wewnętrznych jak i między oddziałami firmy.
  • Możliwość realizacji jednej spójnej numeracji wewnętrznej w zakresie wszystkich placówek firmy, co znakomicie ułatwia komunikację pracowników, funkcjonalność call center lub contact center oraz poprawi dostępność firmy dla klientów.
  • Optymalizację kosztów usług telefonicznych oraz procesów obsługi klientów.
  • Opcja dzierżawy, która pozwala obniżyć koszty wdrożenia i utrzymania platformy.
  • Stały i szybki serwis.

W ramach dostarczenia i wdrożenia platformy telefonicznej zapewniamy dodatkowo:

  • analizę oczekiwań Klienta związanych z usługami telekomunikacyjnymi (audyt techniczny),
  • propozycję optymalnego rozwiązania pod względem poniesionych kosztów inwestycyjnych, operacyjnych i utrzymania rozwiązania,
  • instalację, wdrożenie, integrację platformy z aplikacjami Klienta oraz podłączeniem do publicznej sieci telefonicznej,
  • utrzymanie i serwis platformy (gwarancyjne i pogwarancyjne),
  • szkolenia stanowiskowe dla użytkowników,
  • serwis ryczałtowy pozwalający na nielimitowane zdalne zmiany konfiguracji platformy.

Potwierdzeniem naszego doświadczenia jest zwycięstwo projektu TOYA Biznes w Konkursie Case Study 2015 dla certyfikowanych integratorów rozwiązań IP PBX Panasonic w Europie Środkowo-Wschodniej, uznanego za najbardziej nowatorskie i kompleksowe.

  • ACD – automatyczna dystrybucja połączeń przychodzących
  • CALL PICK-UP – przejmowanie połączeń przychodzących kierowanych do innych użytkowników lub grup użytkowników
  • CALL MONITOR – podsłuchiwanie aktywnych połączeń
  • CALL PERMISSIONS – restrykcje dla ruchu wychodzącego
  • CALL TRANSFER – transferowanie połączeń przed lub po odebraniu
  • CONF3 – konferencje trójstronne
  • CTI/API – styk umożliwiający integrację z innymi systemami informatycznymi Klienta
  • DND – usługa nie przeszkadzać
  • Fax2Mail – wysyłanie faksów przychodzących na mail
  • HUNT GROUPS – kierowanie połączeń przychodzących do wielu użytkowników jednocześnie
  • IVR – usługa wielopoziomowych, interaktywnych drzew zapowiedzi głosowych
  • MoH – możliwość personalizowania muzyki, komunikatów odtwarzanych dla połączeń oczekujących
  • VMS – poczta głosowa
  • CALL CENTER – moduł umożliwiający stworzenie w pełni funkcjonalnego Call Center wraz z kolejkowaniem połączeń, generowaniem pozycji w kolejce, personalizowaniem zapowiedzi głosowych, raportowaniem pracy konsultantów
  • CONTACT CENTER – moduł umożliwiający realizacje kampanii dla masowych ilości polaczeń wychodzących
  • CONFERENCE ROOMS – moduł umożliwiający zestawianie i zarządzanie wielostronnymi połączeniami w ramach tzw. pokoi konferencyjnych
  • CALL RATING – moduł umożliwiający indywidualne taryfikowanie połączeń oraz generowanie raportów z połączeń
  • CALL RECORDER – moduł umożliwiający nagrywanie, archiwizowanie oraz odtwarzanie nagranych połączeń
,