Menu główne

Usługi TOYA ze złotym wyróżnieniem!

24-04-2024

Miło nam poinformować, że usługi świadczone przez TOYA zostały wyróżnione tytułem Laur Klienta 2024 w kategorii jakość świadczonych usług wśród dostawców usług telekomunikacyjnych!

Tytuł został przyznany w  XX. edycji sondażu oceniającego popularność marek produktów, usług i firm, którego organizatorem jest redakcja Stron Biznesu (dodatku promocyjno-informacyjnego ukazującego się w Dzienniku Gazecie Prawnej) i Stron Rynku (w Gazecie Wyborczej).   

Co roku sondowanych jest ponad 500 kategorii. Ankietowani oddają głos w wielu wyświetlonych Kategoriach, ale wyłącznie jeden głos na ulubiony produkt, markę lub usługę.

Tegoroczny plebiscyt zawiera:

  • sondowanie telefoniczne - spontaniczne wskazania, pytanie otwarte, bez kafeterii podpowiedzi,
  • sondowanie internetowe - głosy w trakcie plebiscytu zbierane są na stronach internetowych przez niezależne organizacje zewnętrzne. W zależności od kategorii, w której chcemy poznać preferencje konsumentów, umieszczamy ankietę na różnych portalach internetowych, w tym na portalach branżowych, serwisach tematycznych oraz na portalach informacyjno-społecznościowych. Sieć obejmuje zbieranie głosów poprzez: 

- serwisy Grupy Wyborcza.pl (m. in. wyborcza.pl, 24 serwisy lokalne, wysokieobcasy.pl). Użytkownik zachęcany jest do udziału w plebiscycie poprzez reklamy promocyjne emitowane na serwisach o których mowa powyżej. Kategorie zamieszczone są na specjalnie stworzonej stronie do głosowania

- artykuły oraz sekcje tematyczne Grupy Gazety Prawnej (Dziennik Gazeta Prawna, gazetaprawna.pl, forsal.pl oraz dziennik.pl). Ankiety emitowane są przy wykorzystaniu narzędzia Web ankieta

- strony Grupy Polska Press (dzienniki, tygodniki lokalne, media internetowe oraz serwisy sportowe)

 W toku tegorocznego konkursu oferta usługowa TOYA została wyróżniona w ogólnopolskim plebiscycie, tytułem złoty Laur Klienta 2024 za zajęcie pierwszego miejsca w sondażu, w kategorii jakość świadczonych usług wśród dostawców usług telekomunikacyjnych

 Plebiscyt wyłania najlepsze marki w danej kategorii a jego laureaci otrzymują cenne wyróżnienie ponieważ przyznawane przez samych konsumentów. Godła Laur Konsumenta/Laur Klienta stanowią znaczącą nagrodę, odzwierciedlającą poziom zadowolenia i satysfakcji konsumentów w całej Polsce. Ogólnopolski plebiscyt popularności produktów i usług, jest jednym z czołowych konkursów promocyjnych w Polsce (wg badania GFK Polonia dla domu mediowego AEGIS MEDIA).

,